izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije RK Gorenje Velenje : diplomsko delo
ID Meden, Aleš (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/meden1179.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, društva, Rk Gorenje Velenje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, direktno trženje, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Meden]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 27, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-16281 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20754406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1567
Število prenosov:260
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sports, societies, marketing strategy, business communication, advertisement, direct selling, public relations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj