izpis_h1_title_alt

Razvoj trajnostnega vodenja v izobraževanju z metodo bralnega kluba
ID Peterlin, Judita (Avtor), ID Ščuka, Meta (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,23 MB)
MD5: CD475CD29E3DE8A902371C0EF6AFB017
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.zrss.si/arhiv_clankov/razvoj-trajnostnega-vodenja-v-izobrazevanju-z-metodo-bralnega-kluba/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek osvetljuje izhodišča in primer trajnostnega vodenja v izobraževanju in vzgoji, ki kliče k reševanju problematike sodelovanja deležnikov z namenom sistemskega, celostnega in reflektivnega doseganja trajnostnih ciljev, ki so jih postavili Združeni narodi. Cilj izobraževanja in vzgoje je povzročiti spremembo v razmišljanju, znanju, vrednotenju in delovanju. Navedene spremembe v družbi in okolju so spodbudile Zavod RS za šolstvo in uredništvo revije k akcijsko usmerjenemu načinu delovanja in vodenja, zato v članku poleg teoretične opredelitve trajnostnega vodenja predstavimo tudi metodo bralnega kluba, ki spodbuja trajnostno vodenje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Bralni klub spodbuja poglobljen pogled na trajnostnost in omogoča graditev skupnosti s ključnimi deležniki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, trajnostno vodenje, trajnostni razvoj, branje, bralni klubi, bralna pismenost, trajnostno vodenje k izobraževanju, trajnostni cilji, bralni klub
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 30-49
Številčenje:Letn. 20, [št.] 2
PID:20.500.12556/RUL-162444 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.31:005:028
ISSN pri članku:1581-8225
COBISS.SI-ID:140421891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2024
Število ogledov:114
Število prenosov:39
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Vodenje v vzgoji in izobraževanju
Založnik:Šola za ravnatelje, Zavod Republike Slovenije za šolstvo
ISSN:1581-8225
COBISS.SI-ID:127567616 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of sustainable leadership in education through the reading club method
Izvleček:
The article highlights the starting points and shares an example of sustainable leadership in education, which calls for the participation of stakeholders in order to systematically, holistically and reflectively achieve the sustainable goals set by the United Nations. The goal of education and schooling is to bring about change in thinking, knowledge, evaluation and action. These changes in society and the environment have encouraged the National Education Institute Slovenia and the editorial board of this journal towards an action-oriented way of leading, so in addition to the theoretical definition of sustainable leadership, the article also illustrates the reading club method that promotes sustainable leadership at the Faculty of Economics of the University of Ljubljana. Reading club promotes in-depth view of sustainability and enables community building with key stakeholders.

Ključne besede:sustainable leadership in education, sustainable goals, reading club

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj