izpis_h1_title_alt

Vloga sejmov pri uvajanju novega izdelka na trg : diplomsko delo
ID Kuštrin, Irena (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kustrin1160.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, sejmi, uspeh, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Kuštrin]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-16239 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20697318 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1599
Število prenosov:253
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, business communication, sales promotion, trade fairs, success, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj