izpis_h1_title_alt

Dejavniki vpliva na spletno vedenje porabnikov : diplomsko delo
ID Dolenc, Brane (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/dolenc1157.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, informacijska tehnologija, Internet, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Dolenc]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 25, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-16237 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20696806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1855
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, information technology, Internet, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj