izpis_h1_title_alt

Asimilacijska politika in kulturni genocid na primeru staroselskih rezidenčnih šol v Kanadi v 19. in 20. stoletju
ID Slana, Matej (Avtor), ID Resnik Planinc, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Cergol Paradiž, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,42 MB)
MD5: 0A17E6654865D471E19A05178C4040B7

Izvleček
Diplomsko delo preučuje zgodovino, delovanje in posledice kanadskih staroselskih rezidenčnih šol. Poudarek je na vplivu teh šol na staroselsko prebivalstvo in današnje socioekonomske razmere. V začetku naloge je obravnavana splošna zgodovina staroselcev in njihov odnos do kolonizatorjev, vključno z asimilacijski politikami kanadskega družbenopolitičnega sistema v 19. in 20. stoletju. Sledi podrobna zgodovina staroselskih rezidenčnih šol v 19. in 20. stoletju. Na koncu pa je ponazorjena analiza sodobnih statističnih podatkov, ki kažejo, da je sistem staroselskih rezidenčnih šol povzročil globoke medgeneracijske travme, slabši socioekonomski položaj staroselskih skupnosti in vodil v kulturni genocid.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:asimilacija, kulturni genocid, staroselci, rezidenčne šole, Kanada
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-162213 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2024
Število ogledov:216
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assimilation policy and cultural genocide in the case of Indigenous Residential Schools in Canada in the 19th and 20th century
Izvleček:
The thesis examines the history, functioning and consequences of Canadian Indigenous residential schools. The focus is on the impact of these schools on the Indigenous peoples and the current socio-economic conditions. It begins with an overview of the general history of Indigenous peoples and their relationship with colonizers, including the assimilation policies of the Canadian socio-political system in the 19th and 20th centuries. This is followed by a detailed history of Indigenous residential schools in the 19th and 20th centuries. Finally, an analysis of contemporary statistical data is presented, showing that the Indigenous residential schools system caused deep intergenerational trauma, poorer socio-economic status of Indigenous communities, and led to cultural genocide.

Ključne besede:assimilation, cultural genocide, Indigenous peoples, residential schools, Canada

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj