izpis_h1_title_alt

Problematika in prepoznavanje medvrstniškega nasilja med mladostniki
ID Stezinar, Tea (Avtor), ID Podreka, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1014,54 KB)
MD5: 6383578C705C3BBD4BE5B4448CF2FFDB
.docxDOCX - Priloga, prenos (11,42 KB)
MD5: F106F692AE9E050374F103FEB905DFC9

Izvleček
Zaključno delo je teoretično. Najprej opredelim nekatere pojme, ki se večkrat pojavljajo v nalogi, nato skušam opredeliti medvrstniško nasilje, ugotoviti, v kakšnih oblikah se pojavlja in katere vloge zavzemajo učenci v medvrstniškem nasilju. Pogledam tudi značilnosti otrok v posamezni vlogi, npr. značilnosti otrok, ki izvajajo medvrstniško nasilje. Zapišem, katere skupine otrok naj bi bile bolj izpostavljene medvrstniškemu nasilju in obravnavam dejavnike, ki vplivajo na izvajanje medvrstniškega nasilja, to so družina, vrstniki, šola in mediji. Napišem tudi, kaj ni medvrstniško nasilje. Pozornost namenim temu, kaj lahko storijo šole, da bi v kar največji meri preprečile medvrstniško nasilje – tu obravnavam nekaj preventivnih programov v Sloveniji in opišem tri celostne programe, namenjene preprečevanju medvrstniškega nasilja po svetu. Na kratko omenim nekaj projektov, ki (so) se odvijali na evropski ravni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medvrstniško nasilje, osnovna in srednja šola, Olweus, celostni programi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana in Orešje
Založnik:[T. Stezinar]
Leto izida:2024
Št. strani:43 str.
PID:20.500.12556/RUL-162123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2024
Število ogledov:148
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Issues and Identification of Peer violence among adolescents
Izvleček:
The final thesis is theoretical. First, I define some of the terms that appear repeatedly in the thesis, then I try to define peer violence, to find out what forms it takes and what roles students take in peer violence. I also look at the characteristics of the children in each role, e.g. the characteristics of the children who perpetrate peer violence. I write down which groups of children are thought to be more vulnerable to peer violence and discuss the factors that influence the perpetration of peer violence, i.e. family, peers, school and the media. I also write about what is not peer violence. I focus on what schools can do to prevent peer violence as much as possible - here I look at some of the prevention programmes in Slovenia and describe three integrated programmes aimed at preventing peer violence around the world. I briefly mention some of the projects that (have) taken place at European level.

Ključne besede:peer violence, primary and secondary school, Olweus, integrated programmes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj