izpis_h1_title_alt

Prenova procesa podpore strankam v podjetju Halcom : magistrsko delo
ID Jazbar, Simon (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jazbar682-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, informatika, podjetje, Halcom, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni proces, modeli, spremembe
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Jazbar]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 57, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-16202 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:20667878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1308
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, informatics, enterprises, company performance, business efficiency, business process, models, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj