izpis_h1_title_alt

Sprememba reoloških lastnosti motornega olja
ID Kondić, Luka (Avtor), ID Lukšič, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,42 MB)
MD5: B4712BDA8AE0FEDCFDFC1CB91CF1959B

Izvleček
Motorno olje je zelo pomembna tekočina, potrebna za delovanje motorjev z notranjim zgorevanjem, saj ima poleg podmazovanja notranjih delov tudi veliko drugih funkcij, kot so hlajenje, čiščenje, tesnjenje, zaščita pred korozijo itd. Ena izmed pomembnejših lastnost motornega olja je viskoznost. V okviru diplomske naloge sem z rotacijskim viskozimetrom določeval viskoznost šestih motornih olj pri 25 °C in 40 °C. Na osnovi teh meritev sem ocenil viskoznost danega olja pri 100 °C. Primerjal sem viskoznost originalnega olja ter olja, ki je bilo staro (rabljeno). Viskoznost olja je bila odvisna od same gradacije olja in znamke (proizvajalca), temperature kot tudi obrabe olja zaradi delovanja motorja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Motorno olje, viskoznost, podmazovanje, temperatura, staranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2024
Število ogledov:69
Število prenosov:1734
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changes in the rheological properties of engine oil
Izvleček:
Engine oil is a very important fluid needed for the operation of internal combustion engines, as it has many functions other than lubricating the internal parts, such as cooling, cleaning, sealing, corrosion protection, etc. One of the most important properties of engine oil is viscosity. In the framework of my thesis, I used a rotational viscometer to determine the viscosity of six engine oils at 25 °C and 40 °C. Based on these measurements, I estimated the viscosity of a given oil at 100 °C. I compared the viscosity of the original oil and that of the old (used) oil. The viscosity of the oil depended on the oil gradation itself and the oil mark (manufacturer), the temperature as well as the wear of the oil due to engine operation.

Ključne besede:Engine oil, viscosity, lubrication, temperature, ageing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj