izpis_h1_title_alt

Implementacija demonstracijskih projektov v MonoGame za predmet Tehnologija iger in navidezna resničnost
ID Basaj, Tevž (Avtor), ID Klemenc, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,57 MB)
MD5: 9A2373F3E108E57DDF82C74A8C1BC434

Izvleček
Pri predmetu Tehnologija iger in navidezna resničnost na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani se za prikaz procesa razvoja iger uporablja demonstracijske projekte napisane v ogrodju XNI, oziroma v jeziku Objective-C. Ker je orodje XNI zastarelo, se ne razvija več in je omejeno na platformo iOS, jezik Objective-C pa izgublja na popularnosti, je prepis teh projektov v ogrodje MonoGame, odprtokodno in večplatformsko implementacijo XNA, nujen. V diplomskem delu opisujemo postopek prepisa oziroma prenosa projektov v ogrodje MonoGame in jezik C\#. Najprej analiziramo delovanje obeh ogrodij ter izpostavljamo izzive, s katerimi smo se srečali med prenosom, prav tako pa tudi rešitve in orodja, ki smo jih uporabili. Na koncu ovrednotimo oziroma primerjamo prenesene igre z originali, ocenimo učinkovitost prenosa in predlagamo nadaljnje izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:C#, Objective-C, MonoGame, igra, prevajanje izvorne kode v izvorno kodo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161949 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:208851715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2024
Število ogledov:130
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of demonstration projects in MonoGame for the Game technology and virtual reality course
Izvleček:
To illustrate the game development process in the Game Technology and Virtual Reality course at the Faculty of Computer and Information Science, University of Ljubljana, demonstration projects that are written in Objective-C in the XNI framework are used. Since the XNI framework is outdated, no longer under development, and limited to the iOS platform, furthermore, because the Objective-C language is losing popularity, it is essential to rewrite these projects using the MonoGame framework, an open-source and cross-platform implementation of XNA. This thesis describes the process of rewriting and porting of the projects to the MonoGame framework and the C# language. We first analyze the functionality of both frameworks and highlight the challenges encountered during the porting process, as well as the solutions and tools utilized. Finally, we evaluate and compare the ported games with the originals, assess the effectiveness of the porting process, and suggest further improvements.

Ključne besede:C#, Objective-C, MonoGame, game, transcompiling

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj