izpis_h1_title_alt

Komuniciranje družbene odgovornosti živilskih trgovcev : diplomsko delo
ID Legiša, Mojca (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
MD5: 673CF4676A16BE26B3CAAFDC77244D6D

Izvleček
Družbena odgovornost podjetja pomeni hkratno uresničevanje štirih dimenzij družbene odgovornosti na podlagi pričakovanj družbe do podjetja. Pričakovanja družbe so temeljno izhodišče za družbeno odgovornost podjetij. Orodja družbene odgovornosti so aktivnosti podjetja, ki prispevajo k boljši družbi. Komuniciranje družbene odgovornosti je pomembno, razkrivanje resničnih in relevantnih podatkov o tem pa koristi vsem deležnikom, podjetjem in širši družbi. Komuniciranje družbene odgovornosti podjetja lahko poteka kot enosmerni ali dvosmerni proces. Poročanje o družbeni odgovornosti je lahko obvezno, prostovoljno ali spodbujeno. Namen te naloge je raziskati, kako se na področju poročanja o družbeni odgovornosti obnašajo največji živilski trgovci v Sloveniji. Do odgovorov na raziskovalno vprašanje sem prišla s sistematično razvrstitvijo vsebin poročanja o družbeni odgovornosti podjetij in kvantitativno analizo pridobljenih podatkov. Analiza poročanja o družbeni odgovornosti živilskih trgovcev v Sloveniji je pokazala, da obstajajo precejšnje razlike v količini, kakovosti in zavzetosti poročanja o družbeni odgovornosti podjetja. Naloga potrjuje izsledke raziskav glede prevladujočega poročanja na temo odnosa do okolja in do zaposlenih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena odgovornost podjetja, orodja družbene odgovornosti, komuniciranje družbene odgovornosti, poročanje o družbeni odgovornosti, deležniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Legiša
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (39 str.))
PID:20.500.12556/RUL-161895 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:339.372.84(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:209901059 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2024
Število ogledov:120
Število prenosov:27
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Food retailers' corporate social responsibility communication
Izvleček:
Corporate social responsibility means the simultaneous realization of four dimensions of social responsibility, based on society's expectations of a company. Society's expectations are the fundamental starting point for corporate social responsibility. Social responsibility tools are company activities that contribute to the betterment of society. Communicating social responsibility is important, and disclosing true and relevant data about it benefits all stakeholders, companies and society at large. Communicating corporate social responsibility can be a one-way or two-way process. Social responsibility reporting can be mandatory, voluntary or solicited. The aim of this assignment was to investigate how Slovenia's largest food retailers manage the area of social responsibility reporting. I arrived at answers to the research question by systematically classifying the contents of corporate social responsibility reporting and through a quantitative analysis of the obtained data. The analysis of social responsibility reporting by food retailers in Slovenia shows that there are significant differences in corporate social responsibility reporting in terms of quantity, quality and commitment. The assignment confirms the findings of the research regarding the dominant reporting on the topic of the environment and employees.

Ključne besede:corporate social responsibility, corporate social responsibility tools, social responsibility communication, corporate social responsibility report, stakeholders

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj