izpis_h1_title_alt

Stadion brez publike
ID Lavrič, Jan (Avtor), ID Sedlaček, Sašo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,66 MB)
MD5: A76F74DB0C559F1FACDCBE80214B4313

Izvleček
Diplomsko delo Stadion brez publike: od Plečnikove vizije do propada raziskuje pomen in vlogo kulturne dediščine, pri čemer se osredotoča na Plečnikov stadion v Ljubljani. Delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu naloga najprej obravnava širši kontekst varovanja kulturne dediščine ter primere uspešnih revitalizacij zapuščenih urbanih prostorov. Sledi podrobna analiza Plečnikovega stadiona, vključno z njegovimi arhitekturnimi značilnostmi, zgodovino, simboliko in trenutnim stanjem. V praktičnem delu avtor uporabi eksperimentalni film kot raziskovalno orodje za preučevanje stadiona. Film skozi vizualno pripoved prikazuje trenutni ambient in propadanje stadiona, obenem pa odpira vprašanja o pomenu njegovega ohranjanja in morebitne revitalizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slikarstvo, kulturna dediščina, Stadion Bežigrad, arhitektura, Jože Plečnik, revitalizacija, umetnost, eksperimentalni film
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161834 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2024
Število ogledov:70
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A stadium without an audience
Izvleček:
The thesis Stadium without an audience: from Plečnik's vision to its demise explores the meaning and role of cultural heritage, focusing on Plečnik's stadium in Ljubljana. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the thesis first discusses the broader context of cultural heritage protection and examples of successful revitalisations of abandoned urban spaces. This is followed by a detailed analysis of the Plečnik Stadium, including its architectural features, history, symbolism and current state. In the practical part, the author uses experimental film as a research tool to study the stadium. The film depicts the current ambience and decay of the stadium through a visual narrative, while raising questions about the importance of its preservation and possible revitalisation.

Ključne besede:Painting, cultural heritage, Bezigrad stadium, architecture, Joze Plecnik, revitalisation, art, experimental film

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj