izpis_h1_title_alt

Besedilni temelji konceptualne umetnosti.
ID Šturm, Vida (Avtor), ID Vidrih, Rebeka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,62 MB)
MD5: F661DD6A45CD0C589405889ADED64C1B

Izvleček
Konceptualna umetnost se je, kot združitev tradicije readymade in minimalizma začela razvijati v šestdesetih letih 20. stoletja. Ob koncu desetletja je bilo gibanje že razširjeno in oblikovano. K oblikovanju gibanja so pomembno prispevala besedila in širši diskurz, ki se je odzival na sodobno produkcijo. Z analizo temeljnih besedil in zastavljenih teoretičnih okvirjev vidnejših predstavnikov konceptualne umetnosti kot na primer Sol LeWitta, Josepha Kosutha, Lawrencea Weinerja, skupine Art & Language ter kritika Michaela Frieda je obravnavano oblikovanje gibanja in njegovih bistvenih značilnosti. Ideje umetnikov in njihovo sporočanje javnosti so prikazane skozi izbrane primere umetniške produkcije konca šestdesetih let 20. stoletja, kontekste objav besedil in druga okolja komuniciranja idej v revijah in knjigah umetnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:konceptualna umetnost, modernizem, revije, knjiga umetnika, Sol LeWitt, Joseph Kosuth, Lawrence Weiner, Art & Language, Michael Fried
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161793 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:208368899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2024
Število ogledov:154
Število prenosov:1960
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Textual Foundations of conceptual art
Izvleček:
Conceptual art began to develop in the 1960s as a fusion of the Readymade and Minimalist traditions. By the end of the decade, the movement was already widespread and formed. Texts and a broader discourse that responded to contemporary production contributed significantly to the formation of the movement. By analysing the foundational texts and the theoretical frameworks set out by the more prominent representatives of conceptual art, such as Sol LeWitt, Joseph Kosuth, Lawrence Weiner, the Art & Language group, and the critic Michael Fried, the formation of the movement and its essential characteristics are examined. The artists' ideas and their communication to the public are shown through selected examples of artistic production in the late 1960s, the contexts of the texts' publication and other settings of communication of ideas in the artists' journals and books.

Ključne besede:conceptual art, modernism, magazines, artist book, Sol LeWitt, Joseph Kosuth, Lawrence Weiner, Art & Language, Michael Fried

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj