izpis_h1_title_alt

Krajina in njen original
ID Rubin, Lara (Avtor), ID Gumilar, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,52 MB)
MD5: 4A589E4ACECFC2CA826A2468544D30FD

Izvleček
Diplomska naloga obravnava vprašanje odnosa med podobo in resničnostjo v povezavi s serijo del, ki so nastala na podlagi satelitskih posnetkov pokrajine in ki predstavljajo praktični del naloge. Razmislek o resnici umetnosti pričenjam pri Platonu, ki mimetična umetniška dela zaradi njihove lažne podobnosti zavrača, in ga nadaljujem s teorijami Gérarda Wajcmana in Alaina Badiouja, ki v moderni umetnosti prepoznavata zmožnost razkritja resnice. Kot drugačno možnost mišljenja umetnosti navajam nekatera dela Gillesa Deleuza, ki kategoriji modela in posnetka nadomesti s konceptom simulakra, in razmislek zaključim z Mladenom Dolarjem, ki opozarja, da se mimezis in posnemanje kljub številnim razglasitvam konca mimetične umetnosti vselej vračata.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, videz, resnica, podoba, podobnost, izvirnik, posnetek, simulaker, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161728 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2024
Število ogledov:151
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Landscape and its original
Izvleček:
The thesis deals with the question of the relationship between image and reality in relation to a series of works based on satellite images of landscapes, which form the practical part of the thesis. I begin my reflection on the truth of art with Plato, who rejects mimetic works of art because of their false similarity, and continue it with the theories of Gérard Wajcman and Alain Badiou, who recognise in modern art the capacity to reveal truth. As an alternative way of thinking about art, I cite some of the works of Gilles Deleuze, who replaces the categories of model and copy with the concept of simulacra, and I conclude with Mladen Dolar, who points out that mimesis and imitation always return, despite the many proclamations of the end of mimetic art.

Ključne besede:painting, appearance, truth, image, similarity, original, copy, simulacrum, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj