Večina raziskav na področju teorij učenja tujih jezikov je omejena na predvsem teoretsko diskusijo določenih konceptov in ne ponuja predlogov za praktično uporabo teh teorij. Zato imajo lahko učitelji težave pri praktičnem uporabljanju konceptov, ki jih izpostavijo te teorije. Ta magistrska naloga vsebuje ne samo predstavitev določenih teorij učenja tujih jezikov, temveč tudi razpravo o njihovi praktični uporabi in konkretne primere aktivnosti. Pri tem se osredotoči na tri teorije: na Model nadzora (ang. Monitor Model) Stephena Krashena, na Akulturacijo (ang. Acculturation) Johna Schumanna in na Interakcijsko hipotezo (ang. Interaction Hypothesis) Michaela Longa. Prvi del magistrskega dela podrobno predstavi izbrano literaturo s področja omenjenih teorij, medtem ko se drugi del osredotoči na njihovo rabo v praksi. Najprej je predstavljen praktični pogled na izbrane teorije, nato so analizirane aktivnosti iz učbenikov angleščine in kako le-te odražajo določene vidike teh teorij. Nazadnje so predstavljene naloge, ki so bile zasnovane za to magistrsko nalogo v skladu z načeli izbranih teorij. Iz analize učbenikov in procesa oblikovanja nalog je razvidno, da v praksi niso vse teorije zastopane v isti meri. Razlog so verjetno nekatera načela, na katerih temeljijo posamezne teorije, ki se ne morejo izraziti v individualnih nalogah. Ta magistrska naloga ne nudi le razprave o izbranih teorijah in konkretnih primerov rabe le-teh v praksi, temveč tudi podlago za nadaljnje raziskovanje na tem področju. V prihodnosti bi lahko podobne raziskave še razširile število teorij, ki so bile vključene v nalogo ter število analiziranih učbenikov in nalog.
|