Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Razvoj inteligentnega agenta za igro z uporabo emulatorja PyBoy
ID
Herksel Japelj, Samo
(
Avtor
),
ID
Klemenc, Bojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,28 MB)
MD5: 7077EF8EBE1D8B53EB62053A63BAEB50
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo obravnava razvoj inteligentnega agenta, ki se bo sposoben učiti in igrati izbrano igro z uporabo strojnega učenja. Problem se nanaša na ustvarjanje sistema, ki se lahko samostojno uči in izboljšuje svoje zmogljivosti pri igranju igre. Za rešitev tega problema je uporabljen pristop spodbujevalnega učenja in nevronskih mrež, kjer agent skozi poskuse in napake pridobiva izkušnje in izboljšuje svojo strategijo igranja. Najpomembnejši rezultat tega dela je uspešen razvoj agenta, ki lahko konkurenčno igra izbrano igro in se prilagaja novim situacijam. Stremimo k temu, da bo končen izdelek ne le funkcionalen, temveč tudi koristen drugim, ki želijo pristopiti k izdelavi svojega agenta.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
umetna inteligenca
,
strojno učenje
,
igre
,
q-učenje
,
PyBoy
,
spodbujevalno učenje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/RUL-161479
COBISS.SI-ID:
212242691
Datum objave v RUL:
11.09.2024
Število ogledov:
128
Število prenosov:
16
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of an Intelligent Game Agent Using the PyBoy Emulator
Izvleček:
The thesis focuses on developing an intelligent agent capable of learning and playing a specific game using machine learning techniques. The problem addressed involves creating a system that can autonomously learn and enhance its performance in gameplay. The solution approach utilizes reinforcement learning and neural networks, where the agent acquires experience and improves its gameplay strategy through trial and error. The most significant outcome of this work is the successful development of an agent that can competitively play the chosen game and adapt to new situations. The hope is that the final product will not only be functional but also useful to others who wish to approach the creation of their own agent.
Ključne besede:
artificial intelligence
,
machine learning
,
games
,
Q-learning
,
PyBoy
,
reinforcement learning
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj