izpis_h1_title_alt

Vloga lokalne zgodovine na primeru Kamnika v osnovni šoli : magistrsko delo
ID Stopar, Petra (Avtor), ID Trškan, Danijela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,62 MB)
MD5: 9BC52EA5359615A9B58D8D9AA2FDA3C5

Izvleček
Magistrsko delo obravnava pomen in vlogo lokalne zgodovine Kamnika in predlaga načine vključevanja lokalne zgodovine Kamnika v pouk zgodovine v osnovni šoli. Lokalna zgodovina ima veliko prednosti, saj pomembno prispeva k oblikovanju narodne pripadnosti. V empiričnem delu smo predstavili učno pot, ki se osredotoča na lokalno zgodovino in spoznavanje lokalnega okolja. Pot je postavljena skozi mesto Kamnik, ki je zgodovinsko zelo bogato. Predstavljena sta tudi učna priprava za delo na učni poti in gradivo. Izvedba učne poti in anketni odgovori učencev kažejo, da imajo učenci radi samostojno delo in delo izven učilnice. Z učitelji zgodovine smo izvedli polstrukturirane intervjuje, ki nakazujejo problematiko in pomembnost vključevanja lokalne zgodovine v pouk. Magistrsko delo pokaže, da uporaba lokalne zgodovine v osnovni šoli pripomore k večjemu zanimanju za zgodovino in k razvijanju posameznikove identitete, njegove odgovornosti do lokalne in narodne dediščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk zgodovine, osnovna šola, lokalna zgodovina, Kamnik, učna pot
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:P. Stopar
Leto izida:2024
Št. strani:91 str.
PID:20.500.12556/RUL-161122 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94(497.4Kamnik)
COBISS.SI-ID:207785219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2024
Število ogledov:190
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of local history on the example of Kamnik at elementary school
Izvleček:
The master's thesis deals with the importance and role of the local history of Kamnik and suggests ways of including the local history of Kamnik in lessons. In the empirical part, we presented a learning path that focuses on local history and getting to know the local environment. The route is set through the town of Kamnik, which is very rich in history. Teaching preparation for work on the learning path and material are also presented. The implementation of the learning path and students' survey responses show that students like independent work and work outside the classroom. We conducted semi-structured interviews with history teachers, which indicate the issues and importance of including local history in lessons. The master's thesis shows that the use of local history at elementary school contributes to a greater interest in history and helps to develop an individual's identity, his responsibility towards local and national heritage.

Ključne besede:history lessons, elementary school, local history, Kamnik, learning path

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj