izpis_h1_title_alt

A social capital study : rural teachers’ voices concerning the implementation of Indonesian curricul
ID Yansyah, Fikri (Avtor), ID Dwintan, Dini Aulia (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (317,72 KB)
MD5: 8380600F390593DD0B29DA17CDEF1A75
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.fdv.uni-lj.si/docs/default-source/tip/a-social-capital-study-rural-teachers-voices-concerning-the-implementation-of-indonesian-curricula.pdf?sfvrsn=0 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Employing social capital theory as its framework, this study aims to investigate teachers’ understanding, perspectives, and level of implementation of curricula among teachers in Indonesia to identify embryonic inequalities and disadvantaged groups resulting from such policy practices. Through semi-structured interviews conducted in group settings, ten teachers’ voices were analysed using thematic analysis. The findings highlight the significant impact of low social capital among rural teachers on their grasp, perspectives, and implementation of curricula, in turn affecting student performance. Further, the study points to rural teachers and their students as vulnerable demographics affected by policy implementations, underscoring the imperative for policy reform.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:curricula, social capital, inequality, rural Indonesian teachers, policy practice, teachers, rural areas
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.07.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 487-510
Številčenje:Letn. 61, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-160927-cbf5e8e4-cf31-a601-6799-be0c25ebe5bb Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364-12:316.323.6 (594)
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.61.2.487 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:201005315 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2024
Število ogledov:166
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Študija socialnega kapitala
Izvleček:
Z uporabo teorije socialnega kapitala kot okvira je cilj te študije raziskati učiteljevo razumevanje, perspektive in raven izvajanja učnih načrtov med učitelji v Indoneziji, da bi identificirali začetne neenakosti in prikrajšane skupine, ki so posledica takšnih političnih praks. Skozi delno strukturirane intervjuje, ki smo jih izvedli v skupinskih nastavitvah, smo s tematsko analizo analizirali glasove desetih učiteljev. Ugotovitve poudarjajo pomemben vpliv nizkega socialnega kapitala med podeželskimi učitelji na njihovo razumevanje, perspektive in izvajanje učnih načrtov, kar posledično vpliva na uspešnost učencev. Poleg tega študija poudarja, da so podeželski učitelji in njihovi učenci ranljiva demografija, na katero vpliva izvajanje politik, kar poudarja nujnost reforme politike.

Ključne besede:učni načrti, socialni kapital, neenakost, podeželski indonezijski učitelji, učitelji, podeželje, politična praksa

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj