izpis_h1_title_alt

Načrtovanje in oblikovanje grafične podobe za lepotni salon
ID Mlakar, Katarina (Avtor), ID Ahtik, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,65 MB)
MD5: 15C0E4817B10F8C53ACB7876E71FBCC9
.pdfPDF - Priloga, prenos (272,00 KB)
MD5: A136E9DF94D848ED0F06055C9FCA44D7
.pdfPDF - Priloga, prenos (195,05 KB)
MD5: 35DAF361424A84F145D08B14E8DBF4D1
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Diplomsko delo je obsegalo načrtovanje in oblikovanje celostne grafične podobe lepotnega salona z namenom povečanja prepoznavnosti, konkurenčnosti in pozicioniranja na trgu. Proces je vključeval raziskave trga in ciljnih skupin, načrtovanje oblikovne in komunikacijske strategije, ter izdelavo grafičnih izdelkov in tiskovin za osnovna, storitvena, promocijska in digitalna komunikacijska sredstva. Glavni cilj je bil ustvariti privlačno in prepoznavno identiteto salona, ki odraža slog, ugled in kakovost, da privabi ciljno občinstvo in predstavlja naročnico, lastnico salona. Na začetku je bila izvedena raziskava trga, namizna raziskava in analiza dobrih praks, strateška delavnica s stranko in intervjuji ciljnih skupin s pomočjo spletnega orodja Miro. Na podlagi teh rezultatov, je sledila faza načrtovanja, kjer so bile izdelane idejne zasnove in skice celostne grafične podobe, ki so bile nato razvite v končno obliko logotipa z definiranjem barv in tipografije. V naslednji, oblikovalski fazi, je bila dokončno izoblikovana podoba identitete, ustvarjeni pa so bili tudi grafični izdelki in tiskovine za osnovna, storitvena, promocijska in digitalna komunikacijska sredstva, z uporabo Apple MacBook Pro 14'' 2021 ter programskih orodij Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Figma in Miro. V končni fazi je bilo izvedeno preverjanje s ciljnimi skupinami v obliki intervjujev z namenom zbiranja mnenj in ocenjevanja doseženih ciljev. V rezultatih so bili prikazani in predstavljeni vsi grafični izdelki ustvarjeni v okviru diplomskega dela, ter analiza mnenj ciljnih skupin. V ugotovitvah in zaključkih so bile predstavljene glavne ugotovitve glede zadovoljstva, uspešnosti doseženih ciljev in podani predlogi za izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba, pozicioniranje na trg, oblikovanje logotipa, tiskovine, grafični izdelki, umetniška usmeritev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-160668 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.09.2024
Število ogledov:106
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and Designing Visual Identity for Beauty Salon
Izvleček:
The diploma thesis involved planning and design of the corporate visual identity of a beauty salon, aiming to increase its recognition, competitiveness, and market positioning. Market research and target group preferences served as the foundation for creating an appealing and distinctive corporate visual identity. The process involved designing communication strategies, promotional prints, and enhancing the overall experience. The main goal was to create an attractive and recognisable identity for the salon, reflecting its style, reputation, and quality, to attract the target audience and represent the owner. Initially, market research, desktop research analysis of best practices, a strategic workshop with the client, and target group interviews were conducted using the Miro web tool. Based on these results, the planning phase followed, during which, conceptual designs and sketches of the corporate visual identity were created, eventually evolving into the final logo design with defined colours and typography. In the next, design phase, the corporate visual identity was finalised and incorporated into a diverse selection of promotional, branding, and corporate prints and products, using an Apple MacBook Pro 14'' 2021 and software tools such as Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Figma, and Miro. In the final phase, target group verification was conducted in the form of interviews to gather opinions and feedback to evaluate the achieved goals. The results section presented and showcased all the products created as part of the diploma thesis, along with an analysis of target group feedback. The conclusions highlighted the main findings regarding client satisfaction, the success of the goals, and suggestions for improvements.

Ključne besede:Corporate visual identity, market positioning, logo design, promotional prints, graphic products, art direction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj