izpis_h1_title_alt

Prepoznavanje in ustvarjanje spletne skupnosti kot osnovno vodilo razvoja spletne platforme : primer spletnega portala hoponbike.com
ID Obersnu, Aleksandra (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/obersnu4330.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, socialne mreže, razvoj, strategija trženja, case study, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Obersnu]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 94, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-16058 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20620774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:849
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, social network, development, marketing strategy, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj