izpis_h1_title_alt

Zaznava vizualnih metafor v oglaševanju : diplomsko delo
ID Subić, Sanja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,30 MB)
MD5: DE059A8024B5A573168E6B0F989A0AD4

Izvleček
V načrtovanem komuniciranju je način podajanja informacij vsaj toliko pomemben kot informacija sama. V diplomskem delu smo raziskovali specifičen način podajanja informacij, in sicer komuniciranje z uporabo vizualne metafore. Naš cilj je bil preučiti, kako uporaba vizualne metafore v oglasih vpliva na komuniciranje s potrošniki. V raziskovanju smo se osredotočali na to, kako vizualna metafora vpliva na odnos do oglaševanja, specifično v kontekstu prepričljivosti in všečnosti oglasov. Raziskavo smo začeli z opredelitvijo oglaševalskega komuniciranja in vpogledom v zgodovino raziskovanja vizualne metafore v oglaševanju. Preučili smo razvoj različnih tipologij vizualne metafore, njeno umeščenost znotraj vizualne retorike in njen pomen v prepričevalnem komuniciranju. S kvantitativno metodo smo preverjali, kakšna je prepričljivost in všečnost oglasov z vizualno metaforo v primerjavi z oglasi brez vizualne metafore ter kako zaznava vizualne metafore vpliva na prepričljivost in všečnost oglasov. Temeljna ugotovitev naše raziskave je, da se potrošnikom oglas z višjo zaznavo vizualne metafore zdi tudi bolj prepričljiv in všečen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualna retorika, vizualna metafora, prepričevalno komuniciranje, oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:S. Subić
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (62 str.))
PID:20.500.12556/RUL-160539 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:207126787 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2024
Število ogledov:205
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The perception of visual metaphors in advertising
Izvleček:
In planned communication, the method of conveying information is as important as the information itself. We explored the specific use of conveying information in advertising – visual metaphors. Our objective was to examine how visual metaphors in advertisements influence consumer communication. Our research focused on how metaphors influence attitudes toward the ads, specifically in the context of persuasiveness and appeal. At the beginning of the research paper, we defined advertising communication and received visual metaphors history in advertising. We examined different typologies of visual metaphors, their placement within visual rhetoric, and their meaning in persuasive communication. Using the quantitative method, we assessed the persuasiveness and appeal of ads featuring visual metaphors compared to those without them, as well as how the perception of visual metaphors impacts the persuasiveness and appeal of the advertisements. The key finding of our research is that there is a connection between the perception of visual metaphor and ad appeal and persuasiveness.

Ključne besede:visual rhetoric, visual metaphor, persuasive communication, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj