izpis_h1_title_alt

Načrtovanje in izvedba naravoslovne učne poti Blata - Mlake v sodelovanju z deležniki : diplomsko delo - univerzitetni študij
ID Knific, Anže (Avtor), ID Skoberne, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,04 MB)
MD5: F5F86B948A197DF0BA42C42B909F7732
PID: 20.500.12556/rul/a396610d-2927-4012-bf56-50c4374a2d55

Izvleček
Naravoslovne učne poti so pogoste v Sloveniji, vendar pa literature za njihovo načrtovanje primanjkuje. Cilj te diplomske naloge je uporabiti tujo literaturo za načrtovanje upravljanja z zavarovanimi območji za teoretske osnove načrtovanja učne poti. Hkrati vključuje tudi teoretske osnove interpretacije narave in sodelovanja z deležniki. Vključevanje deležnikov je lahko zahtevno opravilo, saj je težko upoštevati vse deležnike z enako intenzivnostjo ves čas. Vse skupaj lahko služi kot priročnik za načrtovanje naravoslovne učne poti, ki je preizkušen tudi v praksi, pri načrtovanju Poučneokoljske poti Blata - Mlake.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naravoslovne učne poti, Poučna okoljska pot Blata-Mlake, participacija, interpretacija narave, participativno načrtovanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Knific]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 149 f.
PID:20.500.12556/RUL-16037 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*94(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:3293094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2065
Število prenosov:420
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Natural trails are common in Slovenia, but the literature for planning is not very common. The aim of this thesis is to use foreign literature for management planning of protected areas for the theoretical foundations of planning learning paths. At the same time also includes the theoretical foundations and interpretations of the nature of cooperation with stakeholders. Stakeholder involvement can be a difficult task, since it is difficult to consider all stakeholders with the same intensity all the time. All this may serve as a guide for planning science learning paths, which is tested in practice in planning of Poucna okoljska pot Blata - Mlaka.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj