izpis_h1_title_alt

Izvedba motorja z notranjim zgorevanjem brez ročične gredi
ID Makovec, Ivan (Avtor), ID Krašna, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kunc, Robert (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,12 MB)
MD5: 764792DE45C44F9BA2E3986F153C1CFF

Izvleček
V tem delu smo raziskali in izvedli analize kinematike izvedbe motorja, ki namesto klasične izvedbe ročične gredi vključuje par konjugiranih odmičnih krivulj, ki omogočata prenos moči od batov preko veznih ročic in nihajno vpetih kotalnih slednikov do pogonske gredi. Preverili smo vpliv različnih oblik odmičnih krivulj na kinematične funkcije, ki popišejo zakonitosti in značilne lastnosti gibanja krivuljnih mehanizmov (pomik, hitrost, pospešek in sprememba pospeška). Poleg različnih oblik odmičnih krivulj smo analizirali tudi vpliv različnih geometrijskih parametrov mehanizma na delovanje motorja. S pomočjo rezultatov numeričnih simulacij smo izpostavili prednosti in slabosti analizirane izvedbe motorja z uporabo konjugiranega para odmičnih krivulj pred klasično izvedbo z ročično gredjo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motorji z notranjim zgorevanjem, ročične gredi, konjugiran par odmičnih krivulj, kinematične funkcije, kontaktne sile
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik:[I. Makovec]
Leto izida:2024
Št. strani:XX, 62 str.
PID:20.500.12556/RUL-160348 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:531.1:52-17:621.43(043.2)
COBISS.SI-ID:212221443 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.08.2024
Število ogledov:172
Število prenosov:34
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal combustion engine without crankshaft
Izvleček:
In this work, we have investigated and analysed the kinematics of an engine design in which a pair of conjugate camshafts is used instead of the conventional crankshaft, so that the power can be transmitted from the pistons to the drive shaft via connecting rods and oscillating roller followers. The influence of the different cam shapes on the kinematic functions which describe the regularities and characteristic properties of the movement of the cam mechanisms (displacement, velocity, acceleration and jerk) was investigated. In addition to the different cam shapes, the influence of the different geometric parameters of the mechanism on the performance of the engine was also analysed. Based on the results of numerical simulations, we have shown the advantages and disadvantages of the investigated engine concept with a conjugate cam pair compared to the conventional crankshaft design.

Ključne besede:internal combustion engines, crankshafts, conjugated pair of cams, kinematic functions, contact forces

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj