izpis_h1_title_alt

Zavajajoče oglaševanje
ID Krunić, Tara (Avtor), ID Vlahek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,60 MB)
MD5: AD533E19B83C65AF2269704A47D00D15

Izvleček
V današnjem času smo priča porastu ponudnikov blaga in storitev na trgu, katerih namen je pridobitev čim boljšega tržnega položaja. Navedeno lahko dosežejo na različne zakonite in nezakonite načine, med katere spada tudi uporaba zavajajočega oglaševanja, ki bistveno izkrivlja ali bi lahko izkrivljala ekonomsko obnašanje povprečnega potrošnika, ki ga takšno oglaševanje doseže oz. mu je namenjeno. Zavajajoče oglaševanje pa ne vpliva negativno le na potrošnike, ampak tudi na konkurente oglaševalca. V magistrskem diplomskem delu bomo spoznali zakonodajno ureditev zavajajočega oglaševanja kot eno izmed nepoštenih poslovnih praks podjetij, tako v okviru potrošniškega prava kot v okviru prava nelojalne konkurence, dotaknili se bomo odločitev Upravnega sodišča RS in Sodišča Evropske unije, presojali, ali je zakonodajna ureditev ustrezna in v koraku s časom, ter ali lahko nudi tako potrošnikom kot podjetjem zadostno pravno varstvo. Videli bomo, da je zakonodajna ureditev zavajajočega oglaševanja dosledna tehnološkemu razvoju in precej dobro zasnovana, predvsem na način, ki omogoča prilagajanje družbenim spremembam in tehnološkim napredkom.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, zavajajoče oglaševanje, poslovne prakse, dobri poslovni običaji, potrošniki, nelojalna konkurenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-160149 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:207685891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.08.2024
Število ogledov:311
Število prenosov:1039
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Misleading Advertising
Izvleček:
Today, we are witnessing an increase in the number of providers of goods and services on the market, aiming to gain the best possible market position. They can achieve this through a variety of legal and illegal practices, including the use of misleading advertising which significantly distorts or is likely to distort the economic behaviour of the average consumer it reaches or is intended to reach. However, misleading advertising not only adversely affects consumers, but also the advertiser's competitors. In this Master's thesis, we will learn about the legislative regulation of misleading advertising as one of the unfair business practices of companies, both in the context of consumer law and unfair competition law, we will examine the decisions of the Administrative Court of the Republic of Slovenia and the Court of Justice of the European Union, we will assess whether the legislative regulation is appropriate and up to date, and whether it can provide both consumers and companies with sufficient legal protection. We will see that the legislative regulation of misleading advertising is consistent with technological development and quite well designed, in a way that allows it to adapt to social changes and technological development.

Ključne besede:advertising, misleading advertising, business practices, good business practice, consumers, unfair competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj