izpis_h1_title_alt

Academic standards and gender equality
ID Kos, Živa (Avtor), ID Mažgon, Jasna (Avtor), ID Antić Gaber, Milica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (229,22 KB)
MD5: 36EC4F11F3088CEAA9886416F2E7BDD8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://educar.uab.cat/article/view/v60-n2-kos-et-al Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper provides an analysis of gender equality at the Faculty of Arts of the Universityof Ljubljana and examines the main results in the broader context of quality in higher education. The Faculty of Arts participated in a project that aimed to develop a gender equality plan for the institution. Data from different aspects of institutional life were col- ected and analysed to gain a better insight into institutional equality and its relationship with the existing notion of quality in academia, especially through academic career advancement. The study reveals that more women than men tend to remain at the same academic rank for an extended period, particularly at the assistant professor level, and that hey meet more objective and subjective obstacles on their academic path. Although there s an increasing awareness of academic policies and practices that foster equality in higher education, there is still a prevalent and strong perception that equality measures compromise academic standards.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:academic standards, career progression, gender equality
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.07.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 501-516
Številčenje:60, [št.] 2
PID:20.500.12556/RUL-159827 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISSN pri članku:2014-8801
DOI:10.5565/rev/educar.1962 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:192281347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.07.2024
Število ogledov:170
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Educar
Skrajšan naslov:Educar
Založnik:Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma
ISSN:2014-8801
COBISS.SI-ID:523463705 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Katalonski jezik
Ključne besede:akademski standardi, poklicno napredovanje, enakost spolov

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0194-2019
Naslov:Problemi avtonomije in identitet v času globalizacije

Financer:EC - European Commission
Številka projekta:824536
Naslov:Gender Equality Actions in Research Institutions to traNsform Gender ROLES
Akronim:GEARING ROLES

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj