Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Editorial
ID
Devetak, Iztok
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(92,00 KB)
MD5: 14F38A6BA386C383A3ACD9B7F3F7DCAB
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1922
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 5-8
Številčenje:
Vol. 14, no. 2 (varia issue)
PID:
20.500.12556/RUL-159632
UDK:
37
ISSN pri članku:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.1922
COBISS.SI-ID:
201503747
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC-BY 4.0 je naveden na spletni strani revije (
https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/about
). (Datum opombe 16. 7. 2024)
Datum objave v RUL:
16.07.2024
Število ogledov:
189
Število prenosov:
26
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
uvodnik
,
vzgoja in izobraževanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj