izpis_h1_title_alt

Vpliv umetne inteligence na organizacijo procesov v marketingu : diplomsko delo
ID Vidaković, Miroslav (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (606,46 KB)
MD5: B960C3E980F609D6E3FAB63A145A369C

Izvleček
Marketing se nanaša na dejavnosti, ki jih podjetje izvaja za pospeševanje prepoznavnosti in posledične prodaje svojih izdelkov ali storitev. Podjetjem ter znamkam omogoča krepitev prepoznavnosti. Strokovnjaki, ki delujejo v marketingu, želijo s trženjskimi procesi pritegniti pozornost ključnih ciljnih skupin. Z nenehnim tehnološkim napredkom se ponuja zmeraj več priložnosti za ciljno pridobivanje pozornosti ključnih ciljnih skupin. Eno izmed področij, ki nudi bližnjice ali poenostavitve, je umetna inteligenca. Raziskovalni problem in namen te naloge je preučiti vpliv, ki ga ima umetna inteligenca na marketinške procese danes, in izvedeti, kaj si po mnenju strokovnjakov lahko obetamo na tem področju v prihodnosti. Nekateri programi umetne inteligence so že dosegli raven zmogljivosti človeških strokovnjakov pri izvajanju specifičnih nalog, kar vsekakor olajša procese dela tudi v marketingu. Kljub nenehnemu napredku pa še zmeraj ni programov, ki bi se lahko kosali s popolno človeško prilagodljivostjo na širših področjih ali pri nalogah, ki zahtevajo veliko vsakodnevnega znanja in večletne izkušnje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, umetna inteligenca, marketinški procesi, organizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Vidaković
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (40 str.))
PID:20.500.12556/RUL-159552 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:202685187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2024
Število ogledov:263
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of artificial intelligence on the organization of processes in marketing
Izvleček:
Marketing refers to activities carried out to promote the recognition and sales of products or services. It allows businesses to build brand awarness. Professionals working in marketing and promotion departments want to use advertising to attract the attention of key target groups. Continuous technological progress offers more and more opportunities for targeting the attention of key target groups. One area that offers shortcuts or simplifications in working processes is artificial intelligence. The research problem and purpose of this assignment is to examine the impact that artificial intelligence has on marketing processes today and to find out, what can we expect in this field in the future, according to experts. Some artificial intelligence programs already reach the level of capabilities of human experts in the performance of specific tasks, which simplifies the work process in marketing as well. Despite constant progress, there are still no programs that can compete with full human adaptability and skills that require a lot of everyday knowledge and years of experience.

Ključne besede:marketing, artificial intelligence, marketing processes, organization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj