izpis_h1_title_alt

Sodelovanje s starši ob vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju : diplomsko delo
ID Potočnik, Anja (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (556,16 KB)
MD5: E3F5BFDA00DFF12187B97125C549DC03

Izvleček
V diplomskem delu sem se osredotočila na sodelovanje s starši ob vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem opisala načela sodelovanja s starši, nato sem nadaljevala z oblikami sodelovanja s starši, ki jih uporabljajo vzgojitelji v vrtcu tekom leta. Veliko pozornost sem namenila tudi uvajanju v drugem starostnem obdobju, omenila sem razvojne značilnosti, ki so značilne za to obdobje, nato sem se osredotočila še na samostojnost in socializacijo otroka v drugem starostnem obdobju. Na koncu teoretičnega dela sem navedla še metode, ki pomagajo k lažjemu vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju. V empiričnem delu sem predstavila rezultate vzgojiteljev, ki sem jih pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika. Želela sem izvedeti, kakšne oblike uporabljajo vzgojiteljice pri sodelovanju s starši ter kakšne metode so najbolj učinkovite pri uvajanju otrok v drugem starostnem obdobju. Zanimalo me je, če imajo otroci, ki se vključijo v vrtec kasneje kakšne primanjkljaje na področju socializacije in samostojnosti ter kakšne razlike med uvajanjem v prvem in drugem starostnem obdobju opazijo vzgojitelji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Predšolska vzgoja, Odnosi med starši in učitelji, sodelovanje s starši, uvajanje otroka v vrtec, drugo starostno obdobje, samostojnost, socializacija.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Potočnik
Leto izida:2024
Št. strani:33 str.
PID:20.500.12556/RUL-158820 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:200213763 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.06.2024
Število ogledov:281
Število prenosov:26
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Collaboration with parents when children aged 3-6 years enter kindergarten
Izvleček:
In my graduation thesis, I focused on cooperation with parents when entering kindergarten in the second age bracket. The thesis consists of two parts: the theoretical and the empirical part. In the theoretical part, I described the principles of cooperation with parents, and then I continued with forms of cooperation with parents used by kindergarten teachers during the year. I also paid great attention to the introduction in the second age bracket, I mentioned the developmental characteristics that are characteristic of this period, and then I focused on the independence and socialization of the child in the second age bracket. At the end of the theoretical part, I also listed methods that help to facilitate entry into kindergarten in the second age bracket. In the empirical part, I presented the results of educators, which I obtained with the help of a questionnaire. I wanted to find out what forms of preschool teachers use when working with parents and what methods are most effective in introducing children in the second age bracket. I wondered if children who join kindergarten later have any deficits in the field of socialisation and independence, and what differences between introduction in the first and second age brackets are observed.

Ključne besede:cooperation with parents, introducing a child to kindergarten, second age bracket, independence, socialization.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj