izpis_h1_title_alt

Družbena odgovornost podjetja: razvoj koncepta in sociološke refleksije
ID Pucer, Blanka (Avtor), ID Mandelc, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ješe Perković, Ana (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (703,15 KB)
MD5: D3501A51521F63A1E9FCA04E75B100A7

Izvleček
Zaključno delo raziskuje razvoj koncepta družbene odgovornosti podjetja, začenši s časom industrijske revolucije in iskanjem skupne definicije v 50., 60. in 70. letih 20. stoletja, ter njemu sorodna koncepta družbene odzivnosti in družbene uspešnosti podjetja. V nadaljevanju predstavi ekonomske in sociološke poglede na družbeno odgovornost podjetja ter oriše sprejete dogovore in zakonodajne okvire, ki bi omogočili trajnostni razvoj v Evropski uniji. Nazadnje raziskuje pomen koncepta trajnostnosti, ki se danes pogosto uporablja namesto koncepta družbene odgovornosti, in predpostavi možne vzroke za tovrstni premik.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena odgovornost podjetja, poročanje, trajnostnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.06.2024
Število ogledov:59
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate Social Responsibility: Concept Development and Sociological Reflections
Izvleček:
The undergraduate thesis explores the evolution of the concept of corporate social responsibility, starting with the Industrial Revolution and the search for a common definition in the 1950s, 1960s and 1970s, and the related concepts of corporate social responsiveness and corporate social performance. Further, it presents the economic and sociological perspectives on corporate social responsibility and outlines the agreements and legislative frameworks in place that would enable sustainable development in the European Union. Finally, it explores the meaning of the concept of sustainability, which is now often used instead of corporate social responsibility, and suggests possible reasons for this shift.

Ključne besede:Corporate social responsibility, reporting, sustainability

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj