izpis_h1_title_alt

Kako razumeti umetnino
ID Gruntar, Vanja (Avtor), ID Komel, Dean (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (430,22 KB)
MD5: 7D50A100EBC2988CCF1DD72A914E4249

Izvleček
Pričujoča diplomska naloga bo skušala analizirati osnovne ideje Heideggerjevega besedila »Izvor umetniškega dela« in jih umestiti v širši kontekst Heideggerjeve filozofije. Rad bi pokazal, kako se nekatere ideje iz zgodnejših del (Bit in čas ter Platonov nauk o resnici) navezujejo na ta spis. Bolj natančno se bo naloga ukvarjala z dvema tezama: Heidegger pravi, da je umetnost posajanje resnice v delo in da moramo resnico razumeti kot razkrivanje. Podal bom razlago teh dveh tez znotraj eseja »Izvor umetniškega dela« in nato opredelil njuno pomembnost za širše razumevanje Heideggerjeve misli. Sam menim, da je pomembno brati in razumeti ideje poznejših Heideggerjevih esejev skupaj z idejami iz zgodnejših del. Bolj natančno bom skušal opredeliti esej »Izvor umetniškega dela« kot možen odgovor na problematiko pozabe biti iz Biti in časa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Martin Heidegger, umetniško delo, ontologija, estetika, pozaba biti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158585 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:200825603 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.06.2024
Število ogledov:363
Število prenosov:49
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How to understand an artpiece
Izvleček:
The present thesis will attempt to analyze the fundamental ideas of Heidegger's text The Origin of the Work of Art and place them in the broader context of Heidegger's philosophy. I aim to demonstrate how certain ideas from his earlier works (Being and Time and Plato's doctrine of truth) relate to the writing in The Origin of the Work of Art. More specifically, the thesis will focus on two propositions: Heidegger asserts that art is the planting of truth into the work and that we must understand truth as disclosure. I will provide an explanation of these two theses within the context of the essay The Origin of the Work of Art and then define their importance for a broader understanding of Heidegger's thought. Personally, I believe it is important to read and understand the ideas of Heidegger's later essays together with the ideas from his earlier works. More precisely, I will attempt to define the essay The Origin of the Work of Art as a possible response to the issue of forgetting of Being from Being and Time.

Ključne besede:Martin Heidegger, artwork, ontology, aesthetics, forgetting Being

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj