Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Potrošništvo in problematika nakupovalnih centrov, primer nakupovalnega središča v Puli, Hrvaška
ID
Agaj, Ardita
(
Avtor
),
ID
Fikfak, Alenka
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Grom, Janez Peter
(
Komentor
),
ID
Lavtižar, Kristijan
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(14,58 MB)
MD5: 07A8C4984E6578D4AF481ECE57E69243
JPG - Priloga,
prenos
(44,28 MB)
MD5: 1F0E9A8CDB38E62A8BD7911DCDA888A4
JPG - Priloga,
prenos
(1,96 MB)
MD5: 87590684A147793163E121630D20D29F
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del predstavlja pregled potrošništva na splošno, njegov izvor, razvoj in vpliv na družbo. Potrošništvo pa je nepretrgoma povezano z nakupovalnimi središči. Magistrska naloga opiše centre, njihove tipologije, značilnosti ter probleme in rešitve, ki se pojavljajo v njih. Cilj naloge je prikazati, da potrošnja ni nujno samo denarna potrošnja, temveč so nakupovalna središča popolnoma opremljeni prostori, ki združujejo specializirane trgovine, eno ali več veleblagovnic, kjer se nahajajo storitvene dejavnosti, zabavne in kulturne vsebine, ki omogočajo sprostitev in druženje.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
urbanizem/Pula/potrošništvo/nakupovalno središče/rešitve v nakupovalnom središču
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FA - Fakulteta za arhitekturo
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/RUL-158568
COBISS.SI-ID:
202550275
Datum objave v RUL:
15.06.2024
Število ogledov:
415
Število prenosov:
111
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consumerism and the issue of shopping centers, case study shoping center in Pula, Croatia
Izvleček:
The master's thesis consists of theoretical and practical work. Theoretical part presents an overview of consumerism in general it's origin development and impact on society. Consumerism is inextricably linked to shopping centers. Master thesis describes the centers, describes their typologies, characteristics, problems and solutions that arise in them. The goal of the assignment is to show that consumption is not necessarily only monetary consumption, but shopping centers are fully equipped spaces that combine specialized stores one or more department stores where service activities are fun and cultural contents that allow relaxation and socializing.
Ključne besede:
urban planning/Pula/consumerism/shopping center/shopping center solutions
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj