izpis_h1_title_alt

Oblikovanje sistema embalaže za serijo kozmetičnih proizvodov namenjenih za nego otroške kože
ID Bibin, Mara (Avtor), ID Vrabič Brodnjak, Urška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,03 MB)
MD5: AA07E3A4649ED879EDC0AB3E17E4FF70
.jpgJPG - Priloga, prenos (42,70 KB)
MD5: 8FF852EB0AEE5ABFD457FC8ACB796328
.jpgJPG - Priloga, prenos (22,98 KB)
MD5: 45FC47940B3F1E51C57CDC70FC34EF93

Izvleček
Cilj tega diplomskega dela bil je oblikovati sistem embalaže za izdelke za nego otroške kože. Med procesom smo poskušali odgovoriti na naslednja raziskovalna vprašanja: kako ustvariti znamko in določiti njene elemente za končni namen prikaza na embaliranem izdelku, kako uporabiti in postaviti elemente znamke na embalažo, da bi sprožili določen odziv potrošnika ter kako ustvariti koherenten oblikovni sistem, ki je uporaben za več različnih izdelkov. Konceptualizirali in oblikovali smo podobo znamke za nego otroške kože, pri čemer smo uporabili analizo ciljne skupine in analizo trga, hkrati smo se opirali na literaturo o celostnem oblikovanju kot vodnik. Ta praktični vodnik nam je pomagal določiti oblikovalske elemente, primerne za odziv, ki smo ga želeli sprožiti pri potrošnikih. Ustvarili smo tri referenčne izdelke: šampon, negovalno olje in kremo, da bi predstavili svoj oblikovalski sistem. Izdelke smo upodobili s pomočjo 3D-modelov in preizkusili uspeh oblikovne rešitve, da sproži določen odziv. Rezultati testiranja na ciljni skupini so pokazali, da so želeni odzivi v obeh kategorijah bili med prvimi tremi najpogostejšimi odzivi. S tem smo odprli prihodnje razprave o pogojih uporabe vodnika in njegovi funkcionalnosti v posebni kategoriji izdelkov za nego otroške kože.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:embalaža, celostno oblikovanje, otroška nega kože, tržna analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-158502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.06.2024
Število ogledov:241
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing packaging system for series of cosmetic products intended for child skincare
Izvleček:
The aim of this research was to design a packaging system for a child skincare brand. Throughout the process, we tried to answer the following research questions: how to create a brand and determine its elements for the final intent of displaying them on a packaged product, how do we use and position the brand's elements onto the packaging in order to elicit a particular consumer response and how do we create a coherent design system applicable to multiple different products. We conceptualized and designed a brand identity for a child skincare brand based on both the target audience and market analysis we performed whilst using literature on the topic of holistic design as a guidebook. These practical guides helped us to determine design elements for the response we intended to elicit from potential consumers. We created three referential products to showcase our design system: shampoo, baby oil and cream, and showcased our design system. We rendered images of the products using 3D models and tested the products’ ability to produce the desired consumer response. The test results from the target age group indicated that the predetermined responses were among the top three most frequently chosen in both response categories. This outcome has prompted potential future discussions on the conditions for applying this holistic design guidebook, as well as its functionality within the specific category of child skincare products.

Ključne besede:packaging, holistic design, child skincare, market research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj