izpis_h1_title_alt

Vloga humorja in hedonistične izkušnje v vplivnostnem trženju na Tiktok-u : magistrsko delo
ID Zvonar, Kristina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zvonar5412-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vplivneži, psihologija potrošnika, vedenje potrošnikov, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Zvonar
Leto izida:2024
Št. strani:III, 53, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-158402 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:196585475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:88
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of humor and hedonic experience in influencer marketing on TikTok
Ključne besede:marketing, influencers, consumer psychology, consumer behaviour, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj