izpis_h1_title_alt

Artificial intelligence and digital marketing : the role of ChatGPT : master's thesis
ID Zulčić, Lamija (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zulcic5299-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:informatics, information technology, artificial intelligence, marketing, electronic marketing, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Zulčić
Leto izida:2023
Št. strani:II, 61, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-158385 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.8
COBISS.SI-ID:195632643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:472
Število prenosov:34
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Umetna inteligenca in digitalno trženje : vloga ChatGPT
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, umetna inteligenca, trženje, elektronsko trženje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj