izpis_h1_title_alt

Vpliv pandemije COVIDa-19 na digitalizacijo prodajnih procesov trgovcev in spletnih nakupnih navad slovenskih potrošnikov : magistrsko delo
ID Novak, Luka (Avtor), ID Tomat, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/novak5364-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodaja na drobno, spletna trgovina, digitalizacija, vedenje potrošnikov, trendi, pandemija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Novak
Leto izida:2024
Št. strani:III, 61, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-158368 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:193768195 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:89
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the COVID-19 pandemic on the digitalization of retailers' sales processes and online shopping habits of Slovenian consumers
Ključne besede:trade, retail trade, online shopping, digitalization, consumer behaviour, trends, pandemic

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj