izpis_h1_title_alt

Differences in the need for cognition and emotional reactions in customer perceptions in advertising of theatre production : master's thesis
ID Savushkin, Andrei (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/savushkin5335-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, behavioural sciences, culture, event, customer behaviour, consumer psychology, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Savushkin
Leto izida:2024
Št. strani:III, 50, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-158343 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:188409859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:66
Število prenosov:13
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razlike v potrebi po kogniciji in čustvene reakcije v zaznavah porabnikov glede oglaševanja gledaliških predstav
Ključne besede:trženje, vedenjske znanosti, kultura, dogodek, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj