izpis_h1_title_alt

The influence of consumer trust and environmental concern on purchase decisions regarding organic food : master's thesis
ID Gabrijelčič, Špela (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gabrijelcic5340-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumerism, consumer behaviour, purchasing, decision making, nutrition, environmental protection, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Š. Gabrijelčič
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 62, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-158340 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:36633
COBISS.SI-ID:188381187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2024
Število ogledov:312
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv zaupanja potrošnikov in skrbi za okolje na nakupno odločanje glede ekološke hrane
Ključne besede:trženje, potrošništvo, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, prehrana, varstvo okolja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj