izpis_h1_title_alt

Addressing gender in early childhood education and care in Slovenia
ID Lukan, Mojca (Avtor), ID Hočevar, Andreja (Avtor), ID Kovač Šebart, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (813,92 KB)
MD5: 81FDB134DA69851FC66263AC304605CF
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/19361653.2023.2286222 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
We present how gender treatment is envisaged in the formal framework that defines early childhood education and care (ECEC) in Slovenia, with special emphasis on the curricular document, which frames the system and concept of ECEC in Slovenia. We present in detail how the latter deals with the issue of gender in individual areas of activities in ECEC settings. In addition, we present the results of the empirical survey we conducted among future early childhood educators where we explored whether in ECEC settings they would be willing to read fairy tales that open up the issue of gender from various perspectives, and if not, what reasons they give for this.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:early childhood education and care, gender, discrimination, fairy tales, preeschool education, Slovenia, ECEC
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 613–626
Številčenje:Vol. 21, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-158180 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.4
ISSN pri članku:1936-1653
DOI:10.1080/19361653.2023.2286222 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:180994563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.05.2024
Število ogledov:328
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of LGBT youth
Založnik:Taylor & Francis
ISSN:1936-1653
COBISS.SI-ID:513963801 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pravljice, predšolska vzgoja, predšolska pedagogika, diskriminacija, spol

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj