Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Addressing gender in early childhood education and care in Slovenia
ID
Lukan, Mojca
(
Avtor
),
ID
Hočevar, Andreja
(
Avtor
),
ID
Kovač Šebart, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(813,92 KB)
MD5: 81FDB134DA69851FC66263AC304605CF
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/19361653.2023.2286222
Galerija slik
Izvleček
We present how gender treatment is envisaged in the formal framework that defines early childhood education and care (ECEC) in Slovenia, with special emphasis on the curricular document, which frames the system and concept of ECEC in Slovenia. We present in detail how the latter deals with the issue of gender in individual areas of activities in ECEC settings. In addition, we present the results of the empirical survey we conducted among future early childhood educators where we explored whether in ECEC settings they would be willing to read fairy tales that open up the issue of gender from various perspectives, and if not, what reasons they give for this.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
early childhood education and care
,
gender
,
discrimination
,
fairy tales
,
preeschool education
,
Slovenia
,
ECEC
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 613–626
Številčenje:
Vol. 21, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-158180
UDK:
37.015.4
ISSN pri članku:
1936-1653
DOI:
10.1080/19361653.2023.2286222
COBISS.SI-ID:
180994563
Datum objave v RUL:
28.05.2024
Število ogledov:
328
Število prenosov:
64
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of LGBT youth
Založnik:
Taylor & Francis
ISSN:
1936-1653
COBISS.SI-ID:
513963801
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pravljice
,
predšolska vzgoja
,
predšolska pedagogika
,
diskriminacija
,
spol
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj