izpis_h1_title_alt

Vpliv vizualizacije na potrošnjo pri spletnem nakupovanju : diplomsko delo
ID Hictaler, Urška (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,15 MB)
MD5: BFA1FD7DF6DDDFB8E616C09456F6C0DB

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualizacija, zaznavanje, potrošnja, potrošnik, zadovoljstvo, spletno nakupovanje, spletna trgovina, izdelek, splet, spletno mesto, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:U. Hictaler
Leto izida:2013
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-157589 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:339(043.2)
COBISS.SI-ID:9986900 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:250
Število prenosov:26
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of visualization on consumption during online
Ključne besede:visualization, perception, consumption, consumer, satisfaction, on-line shopping, on-line shop, products, world wide web, website, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj