izpis_h1_title_alt

Vloga blagovne znamke pri zdravilih v prosti prodaji : diplomsko delo
ID Zaletelj, Manca (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/zaletelj1014.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, zdravila, blagovne znamke, embalaža, design, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zaletelj]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 31, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-15676 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20375014 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1514
Število prenosov:273
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pharmaceutical industry, medicine, trademarks, packaging, design, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj