izpis_h1_title_alt

Vpeljava centra za pomoč notranjim uporabnikom : diplomsko delo
ID Gracar, Tomaž (Avtor), ID Mahnič, Viljan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,17 MB)
MD5: 55C1F270CC4E730142EE36DF294AC478

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:help desk, IBM, Tivoli Service Desk, ITIL, skrbnik, zahtevek, incident, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Gracar
Leto izida:2009
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-156592 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:6898772 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2024
Število ogledov:86
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of an in-house help desk
Ključne besede:help desk, IBM, Tivoli Service Desk, ITIL, administrator, request, incident, problem, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj