izpis_h1_title_alt

Ugled kot dejavnik uspeha podjetja : analiza obstoječih raziskav in izhodišča za nadaljno raziskovanje
ID Derin, Tanja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/derin989.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, identiteta podjetja, image, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, raziskave, annaliza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Derin]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-15628 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20363238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1416
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, corporate identity, image, business efficiency, business communication, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj