izpis_h1_title_alt

From data to decision : distilling decision intelligence from user-generated content
ID Redek, Tjaša (Avtor), ID Godnov, Uroš (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (642,98 KB)
MD5: F4E1F0DC99457650017EF54CB6BBA2F9
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/K-08-2023-1447/full/html Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Purpose – The Internet has changed consumer decision-making and influenced business behaviour. User-generated product information is abundant and readily available. This paper argues that user-generated content can be efficiently utilised for business intelligence using data science and develops an approach to demonstrate the methods and benefits of the different techniques. Design/methodology/approach – Using Python Selenium, Beautiful Soup and various text mining approaches in R to access, retrieve and analyse user-generated content, we argue that (1) companies can extract information about the product attributes that matter most to consumers and (2) user-generated reviews enable the use of text mining results in combination with other demographic and statistical information (e.g. ratings) as an efficient input for competitive analysis. Findings – The paper shows that combining different types of data (textual and numerical data) and applying and combining different methods can provide organisations with important business information and improve business performance. Research limitations/implications – The paper shows that combining different types of data (textual and numerical data) and applying and combining different methods can provide organisations with important business information and improve business performance. Originality/value – The study makes several contributions to the marketing and management literature, mainly by illustrating the methodological advantages of text mining and accompanying statistical analysis, the different types of distilled information and their use in decision-making.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:information system, decision making, artificial intelligence, consumer-generated content, text-mining, decision intelligence, price competitiveness, quality competitiveness
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 1-23
Številčenje:Vol. 53, no. 13
PID:20.500.12556/RUL-156197 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.8
ISSN pri članku:0368-492X
DOI:10.1108/K-08-2023-1447 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:189558275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.05.2024
Število ogledov:494
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Kybernetes
Skrajšan naslov:Kybernetes
Založnik:Emerald
ISSN:0368-492X
COBISS.SI-ID:28709889 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijski sistem, odločanje, umetna inteligenca

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-4575
Naslov:Investicije kot ključ do izgradnje trajnostnega podjetja: izgradnja teoretičnega modela in multimetodološka empirična analiza

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:V5-2264
Naslov:Opredelitev modela kazalnikov za spremljanje potenciala uvajanja UI v Sloveniji s poglobljeno primerjalno analizo stanja v Sloveniji in v EU in multimetodološko analizo stanja in trendov v Sloveniji

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj