izpis_h1_title_alt

Tehnologija slik Frana Klemenčiča in problematika slike "Dekle v narodni noši"
ID Sterle, Ana (Avtor), ID Močnik Ramovš, Lucija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Osterman, Natan (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (21,60 MB)
MD5: 69014A4E2616D3EA829ADF0CC1D23A44

Izvleček
Magistrska naloga predstavlja tehnologijo slik Frana Klemenčiča in obravnava kompleksno problematiko konserviranja-restavriranja nelakirane moderne slike "Dekle v narodni noši". Delo skuša odgovoriti na vprašanje, ali je za poškodbe, ki jih je slika utrpela, odgovorna izbira materialov ali zgolj gradnja slike. S tehnično fotografijo razkrivamo slikarjevo tehnologijo in tehnološko plat umetnine, hkrati pa podajamo izkušnjo konserviranja-restavriranja takšne umetnine s poudarkom na utrjevanju slikovnih plasti in odstranjevanju umazanije s površine, ki je izjemno občutljiva na vodne sisteme.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:konservatorstvo-restavratorstvo, moderna slika, tehnična fotografija, razpoke, čiščenje površine, utrjevanje, Fran Klemenčič, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-155930 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.04.2024
Število ogledov:49
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The techniques of Fran Klemenčič's paintings and the case study of the painting "The girl in the national costume"
Izvleček:
This Master's thesis presents the techniques used by Fran Klemenčič for his paintings and examines the complex host of issues related to the conservation of the unvarnished modern painting "Girl in National Costume". The present work attempts to answer the question if the choice of materials or simply the techniques used by the painter are responsible for the damage suffered by the painting. With technical photography, we reveal the artist's technique and the materials used in the creation of the painting. Furthermore, we transcribe the procedures that were used for consolidation of the picture layers and removing debris from a surface that is extremely sensitive to water-based cleaning methods.

Ključne besede:conservation-restoration, modern painting, technical photography, cracks, surface cleaning, consolidation, Fran Klemenčič, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj