izpis_h1_title_alt

Teoretične osnove za poučevanje naravoslovja v 6. in 7. razredu. Tokovi in energija v okolju : učno gradivo
ID Golli, Bojan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7551/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri opazovanju pojavov in eksperimentiranju zajemamo podatke v številski obliki in z matematičnimi modeli kvantitativno napovedujemo obnašanje obravnavanih sistemov. Fizika je bila poleg astronomije prva znanost, ki je razvila tak pristop; kasneje so postopoma sledile druge panoge. Ko v nadaljevanju govorimo o fizikalnih količinah, se zavedamo, da obravnava ni omejena le na fiziko in fizikalne pojave, temveč je to splošno sprejet znanstveni pristop k raziskovanju. V šoli so fizikalne teme prva priložnost, da učence navajamo na takšno obravnavo pojavov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizikalne količine
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za fiziko in tehniko
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/RUL-155832-c668d79e-0387-c3d0-cf94-f64fab0288a4 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.09.2024
Število ogledov:132
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj