Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Teoretične osnove za poučevanje naravoslovja v 6. in 7. razredu. Tokovi in energija v okolju : učno gradivo
ID
Golli, Bojan
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7551/
Galerija slik
Izvleček
Pri opazovanju pojavov in eksperimentiranju zajemamo podatke v številski obliki in z matematičnimi modeli kvantitativno napovedujemo obnašanje obravnavanih sistemov. Fizika je bila poleg astronomije prva znanost, ki je razvila tak pristop; kasneje so postopoma sledile druge panoge. Ko v nadaljevanju govorimo o fizikalnih količinah, se zavedamo, da obravnava ni omejena le na fiziko in fizikalne pojave, temveč je to splošno sprejet znanstveni pristop k raziskovanju. V šoli so fizikalne teme prva priložnost, da učence navajamo na takšno obravnavo pojavov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
fizikalne količine
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za fiziko in tehniko
Leto izida:
2008
PID:
20.500.12556/RUL-155832-c668d79e-0387-c3d0-cf94-f64fab0288a4
Datum objave v RUL:
04.09.2024
Število ogledov:
132
Število prenosov:
5
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj