izpis_h1_title_alt

Teoretične osnove za poučevanje naravoslovja v 6. in 7. razredu. Tokovi in energija v okolju : učno gradivo
ID Golli, Bojan (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/7551/ This link opens in a new window

Abstract
Pri opazovanju pojavov in eksperimentiranju zajemamo podatke v številski obliki in z matematičnimi modeli kvantitativno napovedujemo obnašanje obravnavanih sistemov. Fizika je bila poleg astronomije prva znanost, ki je razvila tak pristop; kasneje so postopoma sledile druge panoge. Ko v nadaljevanju govorimo o fizikalnih količinah, se zavedamo, da obravnava ni omejena le na fiziko in fizikalne pojave, temveč je to splošno sprejet znanstveni pristop k raziskovanju. V šoli so fizikalne teme prva priložnost, da učence navajamo na takšno obravnavo pojavov.

Language:Slovenian
Keywords:fizikalne količine
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za fiziko in tehniko
Year:2008
PID:20.500.12556/RUL-155832-c668d79e-0387-c3d0-cf94-f64fab0288a4 This link opens in a new window
Publication date in RUL:04.09.2024
Views:133
Downloads:5
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back