Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Teoretične osnove za poučevanje naravoslovja v 6. in 7. razredu. Tokovi in energija v okolju : učno gradivo
ID
Golli, Bojan
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7551/
Image galllery
Abstract
Pri opazovanju pojavov in eksperimentiranju zajemamo podatke v številski obliki in z matematičnimi modeli kvantitativno napovedujemo obnašanje obravnavanih sistemov. Fizika je bila poleg astronomije prva znanost, ki je razvila tak pristop; kasneje so postopoma sledile druge panoge. Ko v nadaljevanju govorimo o fizikalnih količinah, se zavedamo, da obravnava ni omejena le na fiziko in fizikalne pojave, temveč je to splošno sprejet znanstveni pristop k raziskovanju. V šoli so fizikalne teme prva priložnost, da učence navajamo na takšno obravnavo pojavov.
Language:
Slovenian
Keywords:
fizikalne količine
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za fiziko in tehniko
Year:
2008
PID:
20.500.12556/RUL-155832-c668d79e-0387-c3d0-cf94-f64fab0288a4
Publication date in RUL:
04.09.2024
Views:
133
Downloads:
5
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back