izpis_h1_title_alt

Vpliv recesije na porabnikov proces odločanja pri nakupu oblačil : diplomsko delo
ID Lenassi, Blaž (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/lenassi947.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, recesije, kupna moč denarja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Lenassi]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 27, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-15569 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20332774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1266
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, recessions, purchaising power of money, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj