izpis_h1_title_alt

Numerična karakterizacija upogibne togosti ležaja kolesnega elektromotorja
ID Čuk, Matej (Avtor), ID Mole, Nikolaj (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka. Vsebina dokumenta nedostopna do 29.03.2025.
MD5: A05AFCA26EBDF656116F17D32F3FD939

Izvleček
Vsebina magistrske naloge obravnava numerično-analitični izračun upogibne togosti avtomobilskega ležaja tretje generacije ter njegovo validacijo s pomočjo testnega preizkuševališča. V začetnem delu naloge je bila upogibna togost izračunana s pomočjo metode končnih elementov in uporabe internega analitičnega računala podjetja, nadalje pa je bil izveden eksperiment s pomočjo namenskega preizkuševališča. Predstavitev in analiza dobljenih rezultatov je prikazana v zaključnem delu te naloge.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kolesni elektromotor, upogibna togost ležaja, metoda končnih elementov, eksperimentalna validacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Čuk]
Leto izida:2024
Št. strani:XXII, 62 str.
PID:20.500.12556/RUL-155418 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.822:620.174:519.61(043.2)
COBISS.SI-ID:191945987 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.03.2024
Število ogledov:377
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Numerical characterization of bending stiffness of in-wheel electric motor bearing
Izvleček:
The content of the following master's thesis addresses the numerical-analytical calculation of the bending stiffness of a third generation wheel hub bearing, along with its experimental validation. In the initial part of thesis, the bending stiffness was calculated with combination of finite element method and company's internal analitical calculator. In the next section of the thesis, an experiment was carried out with the help of a dedicated testing rig. A comparison and analysis of the obtained results is presented in the final part of the thesis.

Ključne besede:in-wheel motor, bending stiffness of wheel hub bearing, finite elements method, experimental validation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj