izpis_h1_title_alt

Analiza percepcije kupcev avtomobilskih znamk različnega porekla : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kuduzović, Nino (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kuduzovic198.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, avtomobili, blagovne znamke, poreklo blaga, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Kuduzović]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-15539 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20325094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1526
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, cars, trademarks, country of origin, positioning, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj