izpis_h1_title_alt

Odkrivanje kritičnih podskupin pri napovedovanju povpraševanja
ID Šemrl, Natan (Avtor), ID Možina, Martin (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (580,05 KB)
MD5: C414DA2F83B74FB165AC0D45121FBBA1

Izvleček
V diplomskem delu se soočamo z odkrivanjem najslabših podskupin v napovednem modelu redne prodaje sadja in zelenjave. Osnovna želja je, da bi lahko model izboljšali tako, da vidimo, kje naredi napako, nato pa lahko z analizo ugotovimo, zakaj je napaka nastala. Problem smo rešili z uvedbo samodejnega postopka, ki išče kritične podskupine, tako da pridobi podatke, jih prečisti in pripravi, nato pa z uporabo algoritma za odkrivanje najde nekaj podskupin, ki so problematične. Poleg tega je bil velik del reševanja tudi analiza posameznih primerov za izboljšavo postopka. Po implementaciji se postopek redno izvaja in uporablja za poslovne potrebe podjetja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:napovedovanje povpraševanja, prodaja, časovne vrste, napovedni model, podatkovna analiza, odkrivanje podskupin
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-155272 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:190817027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.03.2024
Število ogledov:121
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Discovery of critical subgroups in demand forecasting
Izvleček:
The thesis deals with finding the worst subgroups in the forecasts of a machine learning model for fruits and vegetables. The primary goal is the improvement of the model, by seeing where it made a mistake, then analyzing that mistake and attempting to learn why it happened. We solved the problem by defining a process that searches for critical subgroups, first gathering and preparing the data, then running an algorithm to find a few problematic subgroups. Beside that, another part of problem solving was analyzing the cases themselves, to further improve the process. After the implementation, the process runs weekly and is used for the business needs of the company.

Ključne besede:demand forecasting, sales, time series, forecasting model, data analysis, subgroup discovery

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj