izpis_h1_title_alt

Primerjava algoritmov za izdelavo in reševanje labirintov
ID KERŽAN, ŽIGA (Avtor), ID Rožanc, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,70 MB)
MD5: FE171E52338316C8632B1C33C982C4F7

Izvleček
V diplomski nalogi predstavljamo algoritme, ki tvorijo in rešujejo labirinte. Po predstavitvi značilnosti labirintov smo najprej predstavili njihovo povezavo z grafi. Izbrali smo pet znanih algoritmov iz literature in dva naša izvirna algoritma za tvorbo ter dva algoritma za reševanje labirintov. Vse algoritme smo opisali, izpostavili njihove dobre in slabe strani ter jih implementirali. Združili smo jih v aplikaciji, v kateri lahko labirinte rešujemo ali pa opazujemo njihovo tvorbo z različnimi algoritmi. Aplikacija je bila spisana v programskem jeziku Pyhton. V zadnjem delu je prikazana še analiza časovne in prostorne zahtevnosti. Ta kaže, da je za tvorbo labirintov najhitrejši in najmanj potraten algoritem z uporabo dvojiških dreves, naša algoritma pa tudi ne zaostajata veliko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:labirint, algoritem, minimalna vpeta drevesa, Kruskalov algoritem, Primov algoritem, BFS, DFS, časovna analiza, prostorska analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-155261 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:190814211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.03.2024
Število ogledov:656
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of algorithms for maze creation and solving
Izvleček:
In this thesis, we present algorithms for creating and solving of labyrinths. We presented the characteristics of labyrinths and how are they related to the graphs. We selected five known algorithms from the literature, two of our own for creation and two algorithms for solving labyrinths. All algorithms are described, presented with their good and bad sides and implemented. All algorithms are part of an application which allows labyrinth solving and presentation of step by step construction. The application is written in Python programming language. In the last part, an analysis of time and space complexity is shown, which proves binary tree algorithm is the fastest and least expensive algorithm for creating labyrinths. Our two algorithms have similar performance, too.

Ključne besede:labrynth, algorithm, minimum spanning trees, Kruskal's algorithm, Prim's algorithm, BFS, DFS, time analysis, space analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj